BeGlossy New Beginning styczeń 2019

Hej:)

No i przyszło następne pudełko BeGlossy:) Czy jestem z niego zadowolona to się dowiecie niżej:)





Pudełko prezentuje się pięknie:) Tak zimowo :)

A oto niżej co się w nim znajdowało:) Ogólnie produkty to drogeria ale dzięki temu wszystkie użyję:)

NIVEA   1-minutowa maska oczyszczająca URBAN SKIN DETOKS  Cena 16.99 zł / 75 ml


Średnio lubię maseczki w takiej postaci .   Wolę te jednorazowe ale tej użyję i tak :) W sumie mnie ciekawiła i mam wersję którą chciałam sprawdzić na mojej twarzy :) A firmę NIVEA uwielbiam :)

TOŁPA  darmo face , physio , tonik-serum  2w1  Cena 9.99 zł / 75 ml


Lubię toniki i z chęcią ten użyję:) W-sam raz na wyjazdy taka buteleczka się przyda :) I mam zamiar ją zabrać na wyjazd :)

TOŁPA dermo face , physio , płyn miceralny  w chusteczce  do oczyszczania twarzy
 Cena  2.99 zł / 1 szt.  PREZENT

.
Chusteczka jak chusteczka.  W sam raz na wyjazd i  tyle .

PANTENE  Odżywka Hair Superfood  3 Minute  Miracle  Cena  14.99 zł/ 200 ml


Cóż używam wolno takie produkty ale się cieszę.  Dziś użyłam i ładne mam włosy po niej:) Zobaczę jak dalej będzie się sprawowała:) Pomimo tego cieszę się że się znalazła w pudełku:)Sama pewnie bym sobie jej nie kupiła.

NATURE BOX  Balsam do ciała Avocado  Cena  24.99 zł / 385 zł



Mini wersja balsamu i cieszę się z niej:) Byłam ciekawa tej firmy i nareszcie coś wypróbuję.  Ta buteleczka pojedzie ze mną na wyjazd :)

BIELENDA  PROFESSIONAL  Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy SupremeLAB
Cena  47 zł/ 50 ml


I do pudełka trafiła moja druga ulubiona marka :) Cieszę się bardzo I kremu i z chęcią go wypróbuję:)

I to tyle w tej edycji:)  Co sądzicie o pudełku:)? Co Wam wpadło w oko :)?

Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Mój wzrok przyciągnęło piękne pudełko w gwiazdki, ale ja na razie opiera się zawartości tych pudełek. Bardzo się cieszę, ze Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo pudełko jest śliczne :) Ciekawi mnie krem Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość jest całkiem fajna, nie zużyłabym tylko maski Nivea... A chusteczkę z Tołpy miałam, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd graficzny opakowania bardzo ładny, ale zawartość jest dla mnie przeciętna. Obecność Pantene i Tołpy ucieszyłaby mnie, ale reszta nie dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość nie jest zła, jednak bywały zdecydowanie lepsze edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość taka moim zdaniem średnia, ani nie jest rozczarowująca, ani nie jest też zachwycająca... ot, nic specjalnego. Za to szata graficzna ładna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)