Moje nowości kosmetyczne

Hej :)

Czas tak szybko leci, a ja mam go ostatnio mało .  Niby wakacje się skończyły, ale czeka mnie jeszcze jeden dalszy wyjazd. Niektóre kosmetyki kupiłam specjalnie , by zabrać je że sobą. A niektóre z nowości już mam w denku niektóre używam:)

A oto przegląd co mam nowego:) A i to nie jest tylko z tego mc ale i wcześniejszych.

 Żele kupiłam na promocji 2 + 2 w Rossku .Akurat mi się kończyły i to była dobra okazja by je kupić.  Żadnego nie miałam i wszystkie dla mnie są nowością.  Jedynie z Lirene miałam inny zapach i był super.  Pianki z Isany jestem ciekawa .  Lubię takie formuły do mycia ciała:) Udana zawsze musi być, a tym bardziej limitka.  Kokosowy żel Tahiti jedzie że mną. 
 Maseczek byłam ciekawa i kupiłam je na przedostatniej promocji 2+ 2 w Rossku.  Używam już arbus + aloes.  Więcej powiem w oddzielnym poście.
 Uwielbiam jarmarki i zawsze znajdę tam coś ciekawego.  Tym razem znalazlam i to takie 2 kosmetyki . Jeden z nich to olej konopny a drugi to balsam do ust z olejem konopnym. Jestem ciekawa ich .
 Maseczki z Biedronki oczywiscie każdemu są prawie znane . Na samym dole są te które uwielbiam . Reszta to dla mnie nowość.

 Balsam i masełko też było kupione na promocji 2+2 . Balsam z Bielendy używam już,co w8dac na zdjęciu:)  Jestem bardzo ciekawa tego masełka z Bielendy. W sam raz na zimę będzie.
 Krem do nóg i jeden do dłoni .Te dwa pierwsze używam już.  Krem do rąk Balea miałam już w tamtym roku .  Regenerum poczeka sobie , ale jestem ciekawa jego .
 Oczywiście musiałam kupić dużą butle różnego tomiku do twarzy Evree.  To mój stali bywalec i tak zostanie.
Wziełam pierwsze lepsze maszynki, bo o mi się skończyły.  Padlo na znaną Isane.

TA to dodatki do dwóch gazet .  Pierwszy kosmetyk zostawię na cieplejsze dni . A  balsam jedzie że mną.

Jeszcze kupiłam dezodorant z Nivea.  Ale to tu nie ma . On jest stałe u mnie.

I to tyle.  Nie jest tego dużo z czego się cieszę  

Cóż znacie?  Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Uwielbiam kokos a ten żel musi świetnie pachnieć. Krem z Balea miałam do rąk i do stóp, spisywały sìe dobrze. Isana również jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kokos i ten żel ma fantastyczny zapach:) Polecam:)

      Usuń
  2. Zawsze jak jestem w Polsce to kupuję te żele pod prysznic Isana. Uważam, że są genialne i szkoda, że nie mam ich tutaj w Uk :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych produktów nie miałam okazji jeszcze używać, ale maseczkę z Biedronki mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tu ciekawych rzeczy :) Ten różany tonik mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpuściłam sobie ten nowy żel z Isany, bo zapach mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki przegląd.
    Żeli mogłam też zakupić ale mi się iść nie chciało😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, kaktusy na opakowaniu maszynek i opakowanie balsamu z aloesem mnie powaliły *-* Uwielbiam, jak producenci dbają o wizualne walory produktów *-*

    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam :) Z chęcia zajrzę na blog:)

      Usuń
  8. Mam te same maszynki, masło Bielenda oraz żel Aloesove:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)