Wielofunkcyjne masełko oczyszczająco-pielęgnujące 4w1 MIYA :)

 Hej :)

Wracam do Was na dobre i posty będą się pojawiać 2 razy w tygodniu. 

Dzisiaj pokażę Wam świetny kosmetyk, który poznałam dzięki pudełku Pure Beauty. I wiem że zostanie ze mną na długo :)


 
Masełko oczyszczająco-pielęgnujące jest na bazie olejów: ryżowego, kokosowego, że słodkich migdałów, buriti, jojoba oraz masła shea , z mango, wosku z borówki i wit.E .

Można go używać na 4 sposoby. Może być masełkiem do demakijażu twarzy i oczów, produkt do oczyszczania skóry z nadmiaru sebum, olejek do masażu twarzy i ciała oraz odżywczą maseczkę do twarzy.  Produkt jest w 97% naturalny. 


Masełko ma konsystencję masełka. Kosmetyk dobrze naklada się na twarz i nie powoduje uczucia jak by olej był na twarzy. Wiecie o co mi chodzi:) 

Zmywa też dobrze makijaż twarzy i z tego powodu jestem zadowolona. A jak pachnie cudownie,to już inna kwestia:)

Nie próbowałam go używać do zmywania makijażu oczów. Więc tu się nie wypowiem w tej kwestii.

Ale mogę powiedzieć że te masełko nie dość że naturalne , to jeszcze dobrze się spisuje. I to mój pierwszy produkt w tej formie do zmywania makijażu. 

Używaliście go ?Co sądzicie o nim i innych kosmetykach podobnych do niego?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)