Pure Beauty luty 2024:)

 Hej:)


Zrobiłam sobie prezent z okazji Walenynek i kupiłam sobie pudełko PURE Beauty.  Myślałam że przyjdzie w następnym tygodniu i byłam mile zaskoczona że wczoraj wieczorkiem do mnie zawitał:)


Pokażę Wam niżej co znalazłam w nim i opiszę swoimi słowa czy mi się kosmetyki podobają.



Pierwszy kosmetyk jaki Wam prezentuję ,jest to sol do kapieli stop z zieloną herbatą plus mocznikiem. Nie używam takich produktów ,ale tym razem się skuszę się na niego. Jestem ciekawa soli i powiem że jest to dość duże opakowanie. 
 

Już dzisiaj wypróbowałam serum do ust i narazie jest ok. Jedynie na początku czuję jak by mentol ,a w składzie go nie ma. Za to ma inne ciekawe olejki które lubię. Cieszę się z niego ,bo lubię produkty do ust. 


Wiecie że nie wiedziałam że FaceBoom ma taki produkt. Serum olejkowe do twarzy jest też przeznaczone do cery mieszanej , co mnie bardzo cieszy. Z chęcią go będę używać.


Wiecie jak ja podchodzę do kosmetyków do włosów. Ale ostatnio staram się regularnie używać odżywek , a w moim przypadku to jest już coś. Tu na zdjęciu widzimy serum wielofunkcyjne bez spłukiwania. Więc z chęcią wypróbuję,bo lubię do włosów produkty bez spłukiwania. 


Żele do mycia twarzy używam,więc z chęcią firmy MIYA też użyję. Nie miałam nigdy od nich takiego kosmetyku. Za to lubię ich kremy do twarzy. 


Dawno nie miałam nic Orientana i ucieszyłam się że coś od nich znalazło się w pudełku. Jest to hydro kuracja w postaci kremu. W sam raz do tłustej i mieszanie cery.




Mamy też w pudełku tusz do rzęs połączony z odżywką. Ma sprawiać że rzęsy będą dłuższe. Odżywek nie używam do rzęs,bo nie mam takiej potrzeby. Ale tusz ten wypróbuję. 

 


Poprzedni hydrolat z ARGA NOVE sprawdził się.  Teraz w pudełku miały być 5 różnych hydrolatów i na liście nie było kokosowego. Ale nie szkodzi ,bo lubię wszystko co kokosowe. Więc z chęcią go wypróbuję,plus jak najbardziej będzie nadawał się do mieszanej cery.



Dzisiaj rano wypróbowałam ten krem i mam nadzieję że będzie fajny. Szukam ideału i nie mogę znaleźć. Więc mam nadzieję że może to będzie ten krem :)


Troszkę przekonałam się do tych maseczek na tkaninie. Oczywiście nadal mam za małą głowę do nich ,ale działanie mają dobre. Jestem ciekawa jak te z Perfecta się sprawdzą 

 
Nigdy nie używałam płukanki octowej do włosów. Nie mam problemów teraz z włosami,ale z chęcią jej użyję. Do tego jest z firmy którą lubię. 

Co sądzicie o tym pudełku ? Ja jestem zadowolona, bo wszystko jest do użycia. I nic tym razem nie oddam.

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)