7 grudzień:)

 Hej:)

Dzisiaj troszkę później post ,bo ledwo się wyrobiłam by go napisać. Ale musi być wiadomo :) A i czekajcie ,bo za tydzień będą Wasze ulubione posty. 


A co znalazłam w kalendarzach dziś,to dowiecie się niżej:)

 
Kalendarz Sence postawił obdarować mnie czarną kredką do kresek . Tylko że ja nie umiem robić kresek i nie robię. Więc to też pójdzie jako prezent pod choinkę:)


W kalendarzu OnlyBio miałam dziś odżywkę do włosów bez splukiwania inspirowanej zapachem Pawełka :) Nie mogę się doczekać kiedy jej użyję, bo lubię takie produkty. 





 W kalendarzu Douglas miałam tonik do twarzy z aloesem , ziołami i wodą różaną.
Firma to Mario Badescu. Słyszałam o tej firmie i jestem ciekawa tego toniku :)Wartość 47 zł.

Dzisiaj jestem zakręcona i otworzyłam nie to co trzeba okienko w kalendarzu Douglas.  Ale się poprawiłam i prawidłowo tu jest :)

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)