6 grudzień:)

 Hej :)

Dzisiaj mamy Mikołajki i od tego dnia odliczam dni do Świąt.  A wiem że to zleci szybko :)

Do tego otwieranie kalendarzy umila mi te dni. I co tym razem znalazłam w nich? Tego dowiecie się pod spodem :)


 
Czekotubka czekoladowa znalazła się w kalendarzu OnlyBio.  Oddałam ją osobie która lubi takie coś:)



Lakier do paznokci firmy Gitti dam jako prezent pod choinkę. Bo nie maluję paznokci i preferują naturalne. Wartość jego to aż 100 zł. 

 


W kalendarzu Sence  trafił mi się taki mały pędzelek.  Będzie w sam raz na wyjazdy. I tak preferuję pędzle w normalnych rozmiarach. 



Dziś jak widać nie wszystko mi podeszło do gustu. Ale nie zawsze będzie coś się podobało. 

A kalendarz Douglas od 6
 w górę już można powiedzieć ,że reszta kosmetyków jest gratis :) 


Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)