5 grudzień:)

 Hej :)

Dzisiaj 5 grudzień i 5 okienka w kalendarzach adwentowych:)

Pokażę Wam co dzisiaj znalazłam w środku. Jedynie z kalendarza OnlyBio nie pokażę,bo baton Pawełek o smaku słonego karmelu został zjedzony:)




W kalendarzu Douglas znalazłam silnie chroniący krem rozświetlający HANAMI ANNAYAKE.  Słyszałam o tej firmie i jestem ciekawa tego kremu. Chociaż krem rozświetlający do mojej cery mieszanej,to nie taki dobry pomysł:)




W kalendarzu Sence był sobie rozświetlacz :) Lubię rozswietlacze i ten też z chęcią będę używać. Daje subtelny efekt i w sam raz nadaje się do kącików oka oraz jako cień. 

Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia. I czekam na okienka Mikołajkowe , bo wtedy coś fajnego się trafia :)

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)