4 grudzień:)

 Hej :)

Dzisiaj 4 grudzień i otworzyłam 4 okienka w kalendarzach adwentowych.  Czy jestem zadowolona? Tego dowiecie się niżej. 



Douglas dał mi niespodziankę w postaci zeleu do mycia twarzy z firmy TULA. Jestem zadowolona bo teraz mam śmierdzący żel i nie używam go z chęcią.  Więc ten wejdzie za tamtego :) A nigdy nie miałam nic z tej firmy, to z chęcią wypróbuję. Wartość ok.40 zł.  



Zazwyczaj nie używam peelingów do ust ,ale jak go już mam to będę to robić. Dziś w kalendarzu OnlyBio trafiłam na niego :)


A w kalendarzu Sence miałam wsuwkę. Całe szczęście ma jakieś koraliki na niej. Nie używam takich dodatków do włosów. Ale zostawię sobie ją. 


I w sumie to tyle. Jestem zadowolona ,ale bym wolała kosmetyk zamiast tego do włosów:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)