3 grudzień:)

 Hej :)

Czas leci szybko , prawda ? Już mamy 3 grudzień i w sumie za kilka godz będzie 4 :) I wtedy zostanie już tylko 20 dni do Wigilii.  

A ci znalazłam tym razem pod okienkiem trzy w kalendarzach ?


 
W kalendarzu Sense znalazłam błyszczyk i mam go właśnie na ustach.  Drobinki ma i nie przeszkadzają mi one. Kolor też jest lekki i podbija nauralną barwę własnych warg.  Podoba mi się bardzo i będę go używać bardziej wiosną :)


W Douglas znalazły się 2 opakowania płatków pod oczy firmy one.two.free!. Tym razem włożę je komuś jako prezent pod choinkę. Bo niestety płatki pod oczy mi się nie sprawdzają i chyba uczulają. Wychodzi 19 zł za parę .


Odżywka emolientowa inspirowana zapachem Ptasie Mleczko , znalazła się w kalendarzu OnlyBio . Pomimo że z odżywkami mi nie po drodze, to jestem zadowolona z niej. Małe opakowanie,więc z chęcią ją wypróbuję. 


Jak Wam się podoba tym razem co znalazłam w kalendarzu ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)