Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

 Hej :)

Pewnie większość z Was ma tą kolekcję,albo słyszał o niej z internetu :) Ja dowiedziałam się dzięki innym twórcom, że wypuszczono taką kolekcję. Myślałam czy kupić coś z niej czy nie.  No i padło że wczoraj poszłam do Biedronki :)Co kupiłam dowiecie się niżej. 


Dwie szminki ,ale jedna jest tylko moja. Mówiłam że nie przepadam za szminkami ?I nadal podtrzymuję to zdanie. No ale kupiłam z ciekawości ją ,bo chciałam sprawdzić formułę i kolor. Druga szminka jest mojej mamy. 


Szminka moja ma niby kolor brązowy ,ale to tylko w opakowaniu taki jest. Z kolei mojej mamy szminka ma kolor różowo-czerwony. I na ustach moja szminka ma inny troszkę kolor ,niż ten który widzicie. Jest jaśniesza i nie jest brązowa. U każdego widzę będzie inaczej wyglądać. Z kolei mojej mamy szminka na ustach ma kolor dość mocny i nie będzie pasować każdemu. Niestety ten kolor nie pasuje mojej mamie ani mi.



I kupiłam sobie jeszcze z tej kolekcji 3 kosmetyki:) A co tam jak szaleć to szaleć,prawda ? Ale pamiętajcie z rozsądkiem :) 

A co my tu mamy ? 

Mamy taki żel z drobinkami ,cień do powiek i dwukolorowy rozświetlacz. 


Podoba mi się że te kosmetyki mają wiele zastosowań. Żel możemy użyć jako cień do powiek, rozświetlacz (nałożony na inny lub samodzielnie ) . Cień użyć możemy samodzielnie lub na jakiś cień, nałożyć go jako jakiś mały akcent . Rozświetlacz możemy użyć do twarzy ,ciała,do powiek.

Podobają mi się te 3 kosmetyki,jedynie niestety rozświetlacz kupiłam rozwalony. I mam zmieszane kolory ,ale będę go i tak używać. Kolory zmieszane razem ,też wyglądają fajnie :)


A tu jak jak wyglądają na dloni kolory :)Pierwszy to rozświetlacz (słabo go widać na fotce) , drugi to cień do powiek, trzeci to żel a czwarta to szminka mojej mamy. Mojego koloru nie pokazałam jeszcze:)

Co sądzicie o tej kolekcji ?Kupiliście coś ciekawego z niej ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Moje zakupki :)