Hej :)

Jak wiecie BeGlossy albo i nie zawiesili swą działalność.  I niewiadomo czy jeszcze wrócą.  Byłam z nim szmat czasu i szkoda mi że już nie przychodzą do mnie pudełka.  Ale mam jeszcze troszkę kosmetyków od nich i używam je :)


Niedawno wykończyłam serum Ala i więcej dowiecie się w denku:) Mgiełka mineralna z Soraya jest bardzo wydajna . I boję się że jej nie użyję do końca terminu. Wodę termalną używam mało kiedy. Myślę że bardziej nada się w cieplejsze dni. Byle nie popsuła mi się do tego czasu :)


Mam też 2 odżywki do włosów. Z Gliss długo używałam,ale chyba mi wysuszyła włosy.  Więc pożegnałam się z nią dzisiaj. A odżywka happy PEH czeka w kolejce :)


Dzisiaj też pożegnałam się z mleczkiem do ciała BodyBoom . Więcej też napiszę w denku :)

Miałam 2 buteleczki perfum,ale oddałam te różane. Mi za bardzo pachniały , a nie lubię aż tak intensywnych zapachów na szyji . Z kolei Nike bardzo lubię i zapach ma fajny:) 


Próbka szamponu i 2 odżywki. Przydadzą się na wyjazdy wakacyjne :)



Mam też coś do stóp i nawet nie wiem czy to użyję.  Ale może się postaram :) 

I to tyle. Sporo też kosmetyków mam do oddania i pokaże Wam je też:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)