Moje zakupy :)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami z kilku miesięcy.  Mało kosmetyków kupuję i praktycznie nie mam co pokazywać.  Ale też sporo dostałam i nie wszystko załapało się do fotek:)

A oto moje zakupy:)


Będąc na wakacjach kupiłam w Rossku taką kosmetyczkę z zawartością:) Spodobała mi się ona i głównie dla niej kupiłam.  Ale kosmetyki w środku są dobrej firmy , to tym bardziej plus dla mnie. Używam narazie tylko żelu do mycia twarzy i powiem że jest wydajny:)


Krem mi się skończył i musiałam zawitać tym razem w moim mieście do Rosska:) Nie było specjalnie wyboru ciekawych kremów do twarzy i wybrałam ten z OnlyBio. Jestem z niego zadowolona :)

A żel do mycia twarzy z Isany zmienił znowu grafikę.  I oczywiście mój ulubieniec czeka na swoją kolej :)

A teraz pokaże co dostałam:)


Mój żel się kończy i wpadły mi te :) Dzięki temu nie muszę lecieć do sklepu. Niektórzy są w jakimś stopniu użyte, ale to moja rodzinka używała. A po nich nie boję się używać kosmetyków:)


Balsam oddałam mojej mamie, bo ja mam balsamy a tego i tak bym nie użyła. Wrócił do mnie kosmetyk który dałam tej rodzince:) Cóż użyję go na Sylwestra .


Żel do mycia twarzy zawsze używam i ten z Lovena z chęcią wypróbuję. 


Nie znam tej firmy a jak wiadomo lubię poznać nowe:) Z chęcią użyje resztkę
 peelingu do ciała. 


Nie używam takich dezodorantów ,a dlatego bo wolę te w kulce. Więc jak coś mam go do oddania :)Jest to produkt z Niemiec:)


Szampon pierwszy nie użyję a drugi już tak. Pierwszy szampon jest z Niemiec , ale nie mam łupieżu dlatego nie zamierzam go używać. A z Joanna już czeka w kolejce :)


Urodzaj produktów do włosów:) Oddałam odżywkę z GlissKur i maseczkę tą niebieską. W sumie ona wróciła do mnie. A resztę będę używać . Jak dam radę, bo u mnie z tym różnie bywa, jeśli chodzi o produkty do włosów:)


A na koniec maseczki :) Mam ich więcej, ale zawsze nowe cieszą.  I jakie kolorowe opakowania mają. 

Jeszcze dostałam płyń do demakijażu z Vichy i 2 chyba z Biedronki suche szampony.

I to tyle. 

Teraz to mam co używać:) Znacie coś z tego ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)