BeGlossy czerwiec 2022:)

 Hej:)

Przychodzę do Was z zaległym postem i to jeden z wielu. Zmieniam jego formę i nie będę cen w nim podawać. Bo wiadomo że one różnią się w poszczególnych sklepach.


Kredek do robienia kresek nie używam i nie umiem ich robić. Kredka z AVON jest czarna i poszła do oddania. 


Uwielbiam tą pianke do mycia twarzy z TOŁPA. Nadal używam i nie chcę by się skończyła;) Jest wydajna i nie robi mi żadnych niespodzianek na twarzy. 


Balsam do ust SORAYA zostawiłam sobie , ale jednak oddam ją dalej. Jakoś nie nawilża mi ust , a ja najbardziej na to stawiam w pielęgnacji usteczek:)


Jak wiecie szampon ARTISHOQ już wykoñczyłam i byłam średnio z niego zadowolona. Droższe nie znaczy lepsze. 


Drogi samoopalacz do ciała oddałam , bo nie używam takich kosmetykòw. 


Cukierki VERBENA  tak samo oddałam , bo nie przepadam za ziołowymi cukierkami.

 I to w sumie tyle.

Co sądzicie o tych kosmetykach ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)