Aktualizacja pielęgnacji 2022 :)

 Hej :)

 Dawno mnie tu nie było , bo jakoś nie mam weny twòrczej. No i też więcej czasu spędzam po za domem. Ale w tym tygodniu troszkę będzie postòw na blogu:)

W tym pokażę Wam ile mam pielęgnacji.  Nie mam tego dużo:)


Kremy do twarzy mam 5 sztuk i wiem że to nie jest tak mało. Dwa pierwsze mam na wykończeniu. A ten z OnlyBio używam 3 razy w tygodniu. Reszta czeka w kolejce:)


Serum to twarzy mam 4 a w sumie już 3. Ostatnie przekazałam dalej. Pierwszy z Tołpy używam codziennie. A drugi z Tołpy używałam , ale chyba poczeka na jesień bo zawiera kwasy. 



Jak robiłam zdjęcia to miałam tylko olejek do mycia twarzy. Teraz mam też coś innego , ale pokażę Wam w innym poście .


Peelingi mam 3 i tyle mi wystarczy. Mam o jednym do twarzy , stóp i ciała. 


Ten kosmetyk wolno używa się i dlatego mam 1 krem do stóp.


Mam też 1 krem rozświetlający do ciała i myślę czy go użyję. Narazie na półce czeka i uśmiecha się do mnie :)


Jeden mam płyn do higieny intymnej. Ta duża butla  starcza na długo.


Pełnowymiarową maseczke do twarzy mam 1 a i tak wolno mi idzie jej używanie .


Płyn miceralny mam 1 i taka ilość mi wystarczy. Latem nie maluję się.


Mydełko mam 1 , bo wolę mydła w płynie. Dostałan go w prezencie z Turcji:)


To kosmetyk ktôry najlepiej jest używać latem. Mam jeden taki i mi wystarczy:)


Po zdrobieniu zdjęcia oddałam odżywke z ANWEN. Była dobra , ale bym ją używała długo. Wolę jednak coś bez spłukiwania:) Dostałam połowę szamponu z Schauma i miałam wtedy tylko ten. Mam też 1 olejek oraz odżywke w sprayu. Używam regularnie te produkty.

 
Dwie mini odżywki mam i będą w sam raz na wyjazd. Oprócz tego mam jeszcze 2 mydła w kostce. Zapomniałam o nich i razem mam 3:)


Pròbki , pròbeczki :)Mam ich troszkę i jadą ze mną na wakacje.


Jednorazowe maseczki w ilości 5:) Ale 2 idą dla mnie a 3 dla mojej mamy.


Nie mam tego dużo prawda:) ?Wolę używać na bierząco niż chomikować kosmetyki.

Pozdrawiam;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)