BeGlossy Happy Birthday marzec 2022:)

 Hej:)

Wracam do Was pomału i zacznę od zaległych postòw:)


A dzisiaj pokażę Wam marcowe pudełko BeGlossy. 


RITUALS THE RITUALS OF KARMA Emulsja do rąk

Cena 45 zł / 70 ml


Używam kremu na noc i fajnie się sprawdza. Zapach , konsystencja , działanie , wydajność to wszystko na plus. To mòj ulubieniec z tego pudełka:)

BELL MYSTICAL FOREST SWEET SPELL LIPSTICK Nawilżająca pomadka do ust

Cena 10.49 zł / 10 ml



Nawilżającą pomadke z Bell polubiłam;) Akurat trafił do mnie kolor który lubię.  Po nałożeniu jej na ustach mam wraźenie miękkich ust. To daje efekt jak by były nawilżone. I dość długo utrzymuje się ona u mnie na ustach.

BIELENDA VEGE SKIN DIET Krem cera sucha i wraźliwa

Cena 25,99 zł / 50 ml


To moja ulubiona marka kosmetyczna i krem mnie ucieszył. Oddałam go tylko dlatego , bo nie był do mojej cery. No i też mam już kremy które używam . 

TOŁPA dermo face sebio max efekt. maska-peeling gommage

Cena 9,99 zł / 8 ml




Maseczki to fajny pomysł i z chęcią każdą przyjmę. Tym razem ta mnie nie zachwyciła i nie planuję powrotu do niej.

LIRENE COCNUT SHINE Rozświetlający złocisty krem do twarzy i ciała

Cena 26,99 zł / 150 ml



Jak ten krem ładnie pachnie. Jak wiecie uwielbia  wszystko co kokosowe:) Z chęcią ten krem będę używać latem na opaloną skorę. 

I to tyle. Co sądzicie o urodzinowym pudełku BeGlossy?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)