BeGlossy Beauty Alert kwiecień 2022

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę z ostatnim zaległym postem:) Teraz będę już na bierząco pisać. Za dużo u mnie się dzieje i mam mniej czasu na bloga. Musicie mi to wybaczyć:)


SILCATIL Złuszczające płatki na pięty


 

Cena 19,90 zł / 1 para



Takie płatki przed wakacjami mogą się przydać. Sama mam zamiar je wypróbować:)

ARMED Maska do dłoni i stóp

Cena 4,90 zł / 2×10 ml



Następny kosmetyk do stóp, ale można go użyć do dłoni. Ja wypróbuję chyba na stopach:)

TOŁPA DERMO FACE sebio max efekt. serum 4 molekuły

Cena 34,99 zł / 20 ml



Mam na wykończeniu serum z Tołpy i z chęcią te wypróbuję. Przeznaczone jest do mojej cery.

BLANX Tropikalna pasta wybielająco-ochronna z enzymami przyśpieszającymi wybielanie zębòw 

Cena 27,99 zł / 75 ml


 
Nie używam wybielających past i przekazałam dalej ją. 

SORAYA Healthy Body Diet wygładzający żel na rozstępy

Cena 19,99 zł / 150 ml




Nie używam takich żeli i też oddałam go dalej. 



I też zakładke dostaliśmy do książek :)Lubię je akurat i używam do książek.

I co sądzicie o tym pudełku?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)