BeGlossy Pastel Paint luty 2022:)

 Hej:)

Najnowsze pudełko spôźniło się i zawitało wczoraj do domòw. Opinie tym razem nie są dobre i ja sama czuję niedosyt. Oczywiście wszystko co tam się znajduje jest do zużycia.

ORGANIQUE Żel do dezynfekcji rąk

Cena 14,90 zł / 50 ml


Staram się nie używać takich żeli , bo mam kłopoty z przesuszoną skórą na dłoniach. Ale firme znam i ma fajne kosmetyki. Może go sobie zostawię i będę miała na wyjazdy. Użyłam go i nie jest zły.

DERMAGLIN  Zielone mydło dermatologiczne

Cena 15,42 zł / 100 g


Nie przepadam za takimi mydłami , ale nie znaczy że nie używam ich. Mydło te poszło sobie już do łazienki , ale nie ja będę go używać. No chyba że najdzie mnie ochota na wypròbowanie go , to wtedy zrobię to :)

MARION LEMON & LIME CAKE Bąbelkująca maseczka oczyszczająca do twarzy

Cena 4,20 zł / 6 g


Lubię maseczki i z tej ucieszyłam się:) Znam firmę Marion , ale tej maseczki nie miałam. Z chęcią w weekend wypróbuję ją.

GLISS TOTAL REPAIL Odżywka do włosów

Cena 8,49 zł / 50 ml


Mnie produkty do włosòw średnio cieszą w pudełkach. Ale tym razem jestem zadowolona. Bo jest to mniejsze opakowanie odżywki i szybciej się skończy:) Jedynie nie wiem czy moje kapryśne włosy polubią ją. 

REDBLOCKER Aktywny kompres w masce

Cena 31 zł / 50 ml


Lubię jak w pudełku jest coś czego nie nie miałam . W tamtym roku była ta maseczka i ją oddałam. Ale tym razem zostawię sobie ją.

SORAYA AQUASHOT Mineralny hydrożel

Cena 19,99 zł / 50 ml



Nazbierało mi się troszkę kremòw , ale z tego się ucieszyłam. Lubię hydrożelowe kremy do twarzy i moja skóra tak samo :) Już wczoraj wieczorem użyłam go i moje wrażenia narazie się ok.

VENITA TRENDY CREAM  Kremowy toner do koloryzacji włosòw

Cena 4,70 zł / 35 g



No tu byłam w szoku :) Co mam napisać o tym ?Niektórzy lubią takie kolory na włosach i zazwyczaj latem sobie robią je. Sama kiedyś miałam tęczowe włosy :)Ale tą farbę oddam , bo wolę naturalne kolory włosòw .
 
PIERRE RENE Pędzel do masażu

Cena 19,99 zł - 31,99 zł / 1 szt.



Takich produktòw nigdy dość:) Dostałam pędzelek do cieni i bardzo się ucieszyłam . Będę z chęcią go używać.

Zachowana jest nazwa tego pudełka    pomimo tego co pisali inni. Kosmetyki mają pastelowe opakowania:)

Co sądzicie o nowym pudełku ?Jakie Was zaciekawiły kosmetyki ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)