BeGlossy Blue Lagoon luty 2022:)

 Hej:)

W piątek przyszło do mnie najnowsze pudełko BeGlossy i dopiero teraz Wam pokażę co w nim było. Nie pisałam postòw bo chciałam troszkę odpocząc. Do tego co się dzieje u naszych sąsiadòw , to tym bardziej myślałam czy publikować posty. A robię ty byście oderwali swe głowy od przykrych spraw i poczytali coś pozytywnego. 

Jestem z pudełka w tym miesiącu zadowolona i wszystko zostanie ze mną. Jestem jedną osòb których paczka nie ucierpiała. Nie wszyscy mieli niestety te szczęście.

A co było w środku ? Tego dowiecie się niżej.


ARTISHOQ Maska , regenerujący mus do włosòw

Cena 31,99 zł / 150 ml



Użyłam tej maski przed chwilą i jestem ciekawa czy moje włosy ją polubią. Jeśli sprawdzi się , to zostawię sobie ją. Ma intensywny zapach i konsystencje musu ale z drugiej strony nie spływa z dłoni. No i jest dość treściwa pomimo tego i nie obciąża włosòw. 

MARION DR KOALA Krem do stóp suchych i popękanych

Cena 6,65 zł /  50 ml



Mam już jeden krem do stóp w moich zapasach , ale z tego się ucieszyłam. Codziennie używam kremy tego typu i te maleństwo raczej dość szybko się zużyje. No i jest przeznaczony w sam raz do moich stóp. Z piętami mam największy problem , pomimo że dbam o nie.


BISPOL MORSKIE OPOWIEŚCI Świeca zapachowa w szkle

Cena 10,79 zł / 150 g



Zbieram świeczki i ten widok w pudełku najbardziej mnie ucieszył. Jest to świeczka z 2 knotami i takiej nie mam jeszcze w swej kolekcji. A nie palę świec , a je zbieram od wielu lat:) Więc moja kolekcja nie jest taka mała.

ON SKIN BY BIOTANIQE Nawilżająca maska na tkaninie

Cena 9,99 zł/ 15 ml


Jak piszę ten post , to właśnie mam tą maseczke na sobie :) Co mogę powiedzieć o niej ? Nie spływa konsystencja z twarzy i nawilża skòrę. I tyle w sumie mogę napisać o niej. Lubię maseczki do twarzy ale bardziej te kremowe. Chociaż to mi nie spada z twarzy i trzyma się dość dobrze;)

BIELENDA FRUIT JUICE  Płyn miceralny

Cena 12,50 zł / 500 ml



Chciałam kupić płyn z tej serii , bo skończył mi się mój poprzedni. I BeGlossy znowu chyba w myślach mi czytało:) Uwielbiam płyny z Bielendy , a z tej serii tym bardziej. Z chęcią będę tego używać. Plus źe w takiej formie jest on i można przelać do mniejszej butelki.

GIFT OF NATURE BY VIS PLANTIS  Krem do rąk i paznokci do skóry pięknej , choć wraźliwej

Cena 11,49 zł / 50 ml



Uwielbiam kremy do rąk i codziennie ich używam. Ten już też wypróbowałam i nie mogę siė o nim dużo wypowiedzieć. Jedynie to że szybko się wchłania i jako tako nawilża.

GLISS AQUA REVIVE Ekspresowa odżywka do włosów

Cena 11,99 zł / 200 ml



I tu następny kosmetyk ktôry mnie ucieszył. Mam z poprzedniego pudełka maleństwo z Gliss i mi się sprawdza. Lubię takie odżywki bez spłukiwania i z chęcią tej też wypróbuję.


Co sądzicie o tym pudełku ? Mi się podoba i jest bardzo spujne dla mnie. A co lepsze wszystkie kosmetyki mają coś wspôlnego ze sobą. Sami wiecie pewnie , że jest to kolor niebieski;)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)