Moje małe zakupy:)

 Hej:)

Nie robię już dużych zakupòw kosmetycznych i w sumie kupuję to co mi się skończy. Tym razem mam tylko 2 zachciajki , ale używam już ich. Dostałam też prezenty fajne pod choinkę , no ale ich nie pokażę:) 


Mam 2 nowe żele pod prysznic z Isany. Kupiłam je w innym mieście , bo u nas nie ma w Rossku tego kokosowego. I chciałam kupić o kształcie tej butelki żel :) A malinowy też wydał mi się fajny i chyba go już miałam.

W Aptece kupiłam 2 żele do mycis twarzy , ale jeden poszedł już do denka. A do tego dostałam gratis krem do rąk :) Więc fajnie w sumie wyszło , a ten krem i tak chciałam kupić.


Zobaczyłam nie w moim Rossku szafe Nyx i chciałam paletke wypróbować. A że nie była droga , to kupiłam sobie ją. Używałam jej już i jestem zadowolona:) Szkoda że w moim mieście w Rossku nie ma teh szafy. Na przecenie wziełam też pojedyńczy cień z Deborax. Ale jestem średnio zadowolona z niego.  Puder w kamieniu z Rimmell kupiono mi :)

Jak widzicie nie ma tego dużo i jestem zadowolona z tego.

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Ja teraz próbuje wykorzystać do zero to co mam w kosmetykach i nie kupować zapasów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super podejście:) Ja kupuję to co mi się kończy i staram się nie kupować zachciajek. Ale kupiłam tylko 2 kosmetyki bo byłam ciekawa ich .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)