Krem do twarzy Tołpa:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją fajnego kremu:) Polubiłam go po jednym użyciu i pewnie jeszcze go kupię.


Krem znajduje się w aluminowym niewielkim opakowaniu.  Dobrze krem wychodzi z tej tubki i można go użyć do końca. Szata graficzna jest minimalistyczna , jak to bywa u Tołpy:) 


 Z tyłu opakowania mamy najważniejsze informacje o produkcie. Podoba mi się że firma szczegółowo podaje wszystko:) Jest to produkt w większości naturalny i wielu osobom może przypasować. Konsystencja kremu jest lekka i sunie po aplikacji jego na skórze. A jak z działaniem? Jest to krem nawilżający i nawilża moją skóre. Po użyciu tego kremu mam ją gładką i czuję nawilżenie. Nie zapycha a to jest dla mnie najważniejsze. Od kiedy go używam to zmniejszyły mi się niespodzianki na czole. Jest też dość wydajny,  jak na nie duży rozmiar opakowania.  Używam go w dzień i na noc. 

Jestem na tak jeśli chodzi o ten krem :) I cieszę się że miałam go w jednym z pudełek . Dzięki temu poznałam znowu fajny kosmetyk .

Znacie ten krem ? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)