8 grudzień:)

 Hej:)

Ufff udało mi się wyrobić z dzisiejszym postem:) Mamy 8 grudzień to i 8 okienka w kalendarzach:)


Dzisiaj w kalendarzu PureBeauty był korektor z Lorea. Czy to dobry produkt by wkładać do pudełek i kalendarzy ?Moim zdaniem nie , bo jeden odcień nie przypasuje każdemu. Dla mnie jest za jasny , nie utrzymuje się cały dzień , bieli mi nos oraz nie zakrywa cieni pod oczami. Jedyny plus to zakrywa mi na brodzie i koło niej niedoskonałości na jakiś czas. Nie oddam go , bo będę używać do przykrycia jak coś mi wyskoczy. Też cięźej mi się go rozprowadza niż mojego ulubieńca z Lovely.

A w słodkościach wczoraj coś pomyliłam :) I z 2 kalendarzy z Milka dziś słodkości z okienka 7 a wczoraj były z 8 :) A reszta kalendarzy dobrze otworzona jest. Uwielbiam te maleństwa z Kinder. Milka też ma dobre czekoladki .

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)