Mòj mały projekt:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją mojego projektu koloròwkowego:) Co 2 miesiące będę Wam pokazywać moje efekty. Jestem z siebie dumna że idzie mi on tak ładnie:)

W denku pojawiła się kolorówka i ona była wpisana do mojego projektu. A niżej pokażę Wam jak mi idą zużycia poszczególnych kosmetyków.


Mam w sumie 4 paletki , ale jednej narazie nie używam. Skupiam się w sumie najbardziej na tej małej z Lovely. A Pina i Wibo×Stysio jak użyję jakieś cienie , to będzie tak przy okazji:) Używam każdej z tej paletek.


W paletce Wibo×Stysio mam małe zarysy zużyć. Najbardziej widoczne jest w cieniach : ciemniejszym brązie , białym i w brokatowych. Z kolei kolorowe cienie mało kiedy używam i muszę bardziej przyłożyć się do nich. 


W Pinie używam z kolei te fiolety , jeśli już używam tej paletki. Małe denko jest w jaśniejszym fiolecie. Z kolei żołty pokruszył mi się i też niby jest denko. Użyłam jeden cień , ale tu nie było problemu z nim. Tak jak żołty był pokruszony i się zaczął sypać. Jest też małe denko w białym brokatowym cieniu. Ta paletka bardzo wydajna będzie.


No i maleństwo z Lovely ma sporo denek :) Jak widzicie ładnie mi poszło denkowanie cieni.  W 5 mam już a to jeszcze pewnie nie koniec:) Zobaczę czy za 2 miesiące uda mi się jeszcze w jakimś brokatowym zrobić denko. Opròcz brązowego cienia , chcę mieć w każdym denko lub zarys jego. 


Mam też cienie pojedyńcze , które wchodzą do mojego projetku. Jednego nie pokazałam bo raz go użyłam i jest on nowy. 


Sypki cień długo będzie w zużyciu i pewnie nie użyję go całego.  A co do tego z Bell:) Tu bardziej realne będzie widoczne denko za 2 miesiące. Jak widać ma już spore zużycie .


No i moje ulubione rozświetlacze:) Z Wibo i z Pina nie wchodzą oficjalnie do projektu. Używam je i będę pokazywać jak mi idzie. Za to Becca i Sensique tak. 


Nie mam jak pokazać zużycie w Pina , ale idzie mi dość ładnie w nim :) Pokruszył mi się ten z Sensique i dzięki temu ładnie mi idzie denko. A że zauważyłam efekty , to pokruszyłam sobie ten z Becca. I myślę że za 2 miesiące pożegnam te 2 rozświetlacze:)


A tu reszta koloròwki do oczòw :) Tusze nie biorę do projektu , ale jak zużyję jakiś to będzie dla mnie to coś nowego. Kredka z Lovely z kolei wchodzi do projektu. I nie była jeszcze używana przezemnie. Korektor z Lovely nie dawno otworzyłam i go też nie wliczam oficjalnie do projektu. Za to baza pod cienie Wibo×Stysio ma ładne denko i tu wchodzi ten produkt do projektu. A do brwi maskara z Catrice tak samo i nie wiem nawet ile jeszcze jej mam.

Szminki i błyszczyki tym razem nie będą w projekcie. Zrobiłam porządki w nich i sporo oddać chcę. Więc na spokojnie będę używać co mam i za 2 mc Wam pokażę:)

I co sądzicie o moim projekcie ?  

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)