BeGlossy Pumpkin Spice latte listopad 2021:)

 Hej:)

Dzisiaj pokażę Wam co dostałam wczoraj w pudełku BeGlossy. Wczoraj dostałam 2 pudełka i jutro pokażę co miałam w 2 pudełku:)

I powiem że jestem bardzo zadowolona :)


RITUALS THE RITUALS OF JING Maska do rąk 

Cena 45 zł / 70 ml


Wczoraj wieczorem wmasowałam sobie tą maseczkę na dłonie. I mogę powiedzieć jak narazie zapowiada się dobrze. Rano czułam jeszcze ją . Plus nie jest tłusta i dość szybko się wchłania. Ale za to jako ma intensywny zapach i on sprawił że lepiej mi się spało. Wiecie zawiera lawende i to dlatego :)A tu jest miniatura 50 ml.


TOŁPA , authentic krem nawilżona skòra 

Cena 31,99 zł / 40 ml


Używam już tego kremu i jak narazie nie mam o nim zdania. Ale nawilża skòrę i myślę że fajnie się zapowiada. Nie obciąża jej i szybko się wchłania. Pod makijaż w sam się nadaje.

HELLO BODY COCO SMOOTH Krem pod oczy 

Cena 119,99 zł / 15 ml


Podobno opinię o tym kremie są dobre i jestem sama ciekawa jego. Lubię kremy pod oczy używać i z chęcią tego też będę używać.


REGENERUM Peeling do ust

Cena 18 zł / 5 g



Peeling do ust jesienią oraz zimą to dobry kosmetyk. Zazwyczaj jak jest chłodno , to łatwo o spierzchnięte usta. Mało używam takich kosmetykòw , ale zamierzam bardziej przyłożyć się do tego :)

BIELENDA SKIN SHOT Peeling drobnoziarnisty

Cena 10,59 zł / 8 g


Sławe coś wyszło mi zdjęcie , ale widać co się znajduje na nim :) Jest to jednorazowy peeling do twarzy. Lubię markę Bielenda i jestem ciekawa tego produktu. Plus jest dla mojej cery mieszanej:)

CLARESA TRUE GLUE Żel do laminacji brwi

Cena 12,99 zł / 8 g


Tu VIPY mogły wybrać sobie jako produkt chcą. Był do wyboru tusz do rzęs i ten żel. Nie chciałam tuszu a żelu nie. Pierwszy raz mam taki produkt i dzisiaj użyłam pierwszy raz. Jestem ciekawa jak będzię współpracował z moimi brwiami. Narazie co widziałam jest dobrze :)

I to tyle :)

Jak widzicie są tu ciekawe kosmetyki i wszystko jest do zużycia. Ja tym razem nic nie oddaję:)

Co sądzicie o tym pudełku?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)