Krem nawilżający do twarzy Vegan Muesli Bielenda:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu ktòry polubiłam:) Ostatnio mam mniej czasu na bloga , ale nie zapomniałam o nim:) 

A co sądze o kremie z Bielendy? Tego jak zawsze dowiecie się niżej.


Krem znajduję się w standardowym opakowaniu , jak na kremy przystało . Nie jest w opakowaniu plastikowym i przyciąga  oko na półce sklepowej. Moje przyciąga ta seria:) Podoba mi się też zakrętka ala imitacja drewna. 

Ma on 50 ml , czyli taki standard. Jest wydajny jak dla mnie a to duży plus w tych czasach. Nie trzeba co chwile do sklepu latać po kremy:)


A właśnie jak z działaniem jego i samym zapachem:) Krem ma za zadanie nawilżyć naszą skòrę twarzy. I robi to znakomicie. Nie miaľam żadnych suchych skòrek używając go i czułam że skóra jest nawilżona. Do tego używałam go na dzień i na noc. Fajnie sprawdzał się mi się pod makijaż. Nie powodował zapychania się skòry. A do tego chyba poprawił mi cerę , bo teraz mam prawie idealną ją:) I mam ochotę wròcić do niego. A jeszcze coś jest lekki to krem i dobrze się wsmarowuje w skòrę twarzy.

A jak tam z zapachem ? Zapach jest cudowny:) Dla mnie to takie połączenie ciasteczek owsianych z domieszką kokosa. Krem dla mnie ten jest ideałem i to dosłownie.

Co sądzicie o tym kremie  ? 

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Mam i używam na co dzień, jestem z niego zadowolona! Najlepszy jest zapach <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wieczko tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)