Moje polecenia z Rossmanna:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z dość ciekawym postem:) Napiszę Wam o poleceniach moich z Rossmanna. I dotyczy to koloròwki ktòrej używam . Jak wiecie albo i nie do dzisiaj jest promocja na nią w Rossmannie. 

Oczywiście w poleceniach musi się znaleźć paletka do oczòw Wibo×Stysio. Jeśli się maluję , to zawsze wybieram jakiś cień z tej paletki:)



Jak widać i wiele razy o tym pisałam że kolory ma fajne. Ma dziennie ale i takie na imprezy. Każdy z nich jest niepowtarzalny. A kolor zielony sam nałożony na powieke daje cudowny efekt. Do tego pasuje do zielonych oczòw jak moje:) Ten kolor koło brązowego jest inny i nie spotkałam nigdy w żadnej palecie. Jest to takie masełko i ładnie mieni się na powiece.  Te kolorowe są widoczne bardzo i trzeba lubić takie kolory.


Mam dwie paletki z Rossmanna i zostawiłam swoje ulubione. Drugą taką jest to maleństwo z Lovely. Są teraz nowsze z tej serii , ale polecam te stare też. Cienie osypują się , ale ładnie prezentują się na oczach. Lubię tą używać paletkę i widać to po zdenkowaniu paru cieni:)


Jak widzicie tu są kolory na codzień i jak ktoś lubi takie to polecam ją. Jedyny minus że osyp jest w niej.


Polecam też 2 rozświetlacze z Wibo×Stysio :) Obydwa nalożone super efekt dają. A pojedyńczo tak samo :)Dla mnie to jedne z lepszych rozświetlaczy drogeryjnych. 
 

Jak widzicie tak się prezentują:) Każdy z nich troszkę ròźni się konsystencją i efektem na twarzy.


Rozświetlacz w płynie z Eveline fajny efekt daje latem na ramionach:) A do tego podbija inne rozświetlacze nałożone pod inny rozświetlacz w kamieniu.


Mój ulubiony tusz do rzęs z  Maybelline:) Ładnie rozdziela ręszy i do tego je wydłuża. A i sprawia źe mam je dłuższe. Już innego nie chcę mieć i znalazłam ulubieńca:)


Dużo nie napiszę na temat tej bazy , ale coś tam mogę :) Baza ma kolor i trzeba ją umiejętnie nałożyć. Do tego podbija ładnie kolor cieni i sprawia że dłużej one się trzymają. Same plusy ma ta baza Wibo×Stysio:)


Następne opakowanie korektora pod oczy:) Mòj następny ulubieniec i tylko kupuję go. Pod oczami fajnie się mi sprawdza. I do tego kamufluje co trzeba :) 


A i kredka Lovely też warto polecić. Wiem że wiele dziewczyn je polubiło. Kredka utrzymuje się długo i nie tylko kreski można ją robić. Fajnie się sprawdza jako baza pod cienie i podbija ich kolor. Warto ją mieć ją w swych zapach. Możecie dostać ją w różnych kolorach.

A polecam ale już bez zdjęć błyszczyki H2O i szminkę w płynie Wibo×Stysio. Obydwa produkty są godne polecenia :)

Co sądzicie o tych kosmetykach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)