Mòj projekt koloròwkowy:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moim projekcie. Co dwa miesiące będę pisać o moich rezultatach. Zaczynam od jutra i zobaczę jak mi pòjdzie:)


Mam 4 paletki ale te 3 wchodzą do mojego projektu. Najbardziej chcę zużyć tą z Lovely i głównie na niej będę skupiać się.


Sprzątam co jakiś czas kosmetyki , ale nie zdąrzyłam tego do zdjęć teraz zrobić. Jak widać takie mam zużycie paletek . Największa jest w Lovely. I na niej będę najbardziej się skupiać. W Pinie mi się 2 cienie rozkruszyły.


Tusz do rzęs mam jeden i tu w sumie nie zależy mi by go zużyć. Ale jak to zrobię , to będzie dla mnie mały sukces:)


Trochę mam rozświetlaczy jak na jedną osobę prawda:)? Chcę się skupić na każdym ale najbardziej na tym z Becca. Jego mam najdłużej ze wszystkich rozświetlaczy.


Pokażę zużycia moje tylko z Becca i Wibo× Stysio. Jak widzicie nie są one wielkie. 


Korektor na dniach wykończę pewnie i wyjmę  z zapasòw następny.  


A to moje cienie pojedyńczę i chcę mieć w nich większe denka. Może z Bell będę używać też na całe powieki. Ten ostatni to nowy cień i jeszcze nie używany był przezemnie. 


A tak wyglądają w środku. No za nie porządnie muszę się wziąć. 


A to moje ostatnie kosmetyki ktòre wchodzą do tego projektu. Baza z Catrice jest na wykończeniu i mam nadzieję że we wrześniu wykończę ją. A reszta kosmetykòw pewnie mi nie zejdzie do końca października.

Widzicie sami mam bardzo ambitny plan :)Ale jak się uprę , to uda mi się ten projekt:) Nie zależy mi da wykończeniu tej koloròwki , a jedynie by było widać postęp jakiś.

Co sądzicie o moim projekcie ? 

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)