Mgiełka do ciała z Sinsay:)

 Hej:)

Dzisiaj postanowiłam napisać post o mgiełce do ciała. Takie posty nie pojawiają się u mnie praktycznie , bo nie umiem zapachòw opisywać. Ale nie szkodzi spròbuję temu podołać :)



Mgiełka znajduje się w niedużej butelce. Szafa graficzna jest prosta ale przyciągneła moją uwagę. Spray dobrze psika i nie rozpryskuje na około produktu.


A jak z zapachem ?Dla mnie jest słodki i w sam raz na letnie dni. To taki kwiatowy zapach ale nie jest odpychający. Z chęcią jej używałam i czeka na chłodniejsze dni. A czemu nie używam teraz ?Bo pszczoły i osy strasznie leciały do mnie. I jedna nawet mnie ugryzła. Musiałam na co innego się przerzucić. Jest też wydajna , ale to kaźdy tak ma.

Ale te maleństwo mi przypasowało i chcė inne mgiełki z Sinsay poznać:)

Znacie ten produkt ?Kupujecie takie w sieciówkach?Bo ja pierwszy raz kupiłam.

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam, że w tym sklepie są kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie do końca umiem opisywać zapachy hehe. Nigdy nie miałam kosmetyków z Sinsaya, i nie sądzę, bym coś w przyszłości kupiła, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapachy tak , ale kolorówkę nie koniecznie:)

      Usuń
  3. I didn´t know about this brand Sinsay but sounds very good

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Sinsay :) Już sporo kosmetyków testowałam :) Ale tej mgiełki jeszcze nie, trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np ja tylko mgiełkę. Ale uwielbiam ciuchy od nich:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)