Co oddaję tym razem:)

 Hej:)

Jakoś więcej oddaję ostatnio kosmetykòw niż używam oraz kupuję. Ale poczekajmy na kalendarze adwentowe :) Tam to będzie sporo kosmetykòw. 

A co takiego postanowiłam tym razem oddać?Tego dowiecie się niżej.


Kupiłam balsam z Bielendy i już oddaję go:) A dlatego bo postanowiłam mniej mieć i w kalendarzach adwentowych nazbieram kosmetykòw. Dlatego nie chcę kupować czegoś co będzie mi długo stało. A tak na spokojnie do grudnia użyję produkty ktòre mam. 


Tonik z Isany też poleci dalej , bo jakoś to nie przemyślany zakup. Myślę że pieniący będzie a ja nie przepadam za takimi tonikami. Z kolei serum hialuronowe z Alterra nie jest złe , ale zapach mi zaczął w nim przeszkadzać.


Mgiełka z Victoria' s Secret nogi mi przesuszała latem i dlatego oddam ją dalej. Ale sam kosmetyk jest fajny. Z Adidasa woda toaletowa nie pasuje mi zapachem . Dla mnie ma mydlany zapach.


I jest coś z koloròwki :) Pigment kupiłam ale go nie użyję. Jednak to był zakup dla firmy. Ròż z Bourjois to fajny produkt , ale ja go wieki będę używać. Dlatego oddam osobie ktòra więcej się maluje. Puder z Nam bielił mi skòre i nie ładnie to wyglądało. 


Mam antyperspiranty więc więcej nie potrzebuję. Dlatego ten z Nivea dalej przekażę. Pròbko do opalania też mi potrzebne ani płatek peelingujący.

I to tyle.

Co sądzicie o takich porządkach w kosmetykach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)