Balsam do ciała Venus:)

 Hej:)

Ładna pogoda na dworku i ja korzystam jak najwięcej z niej. Ale spokojnie posty będą się pojawiać:) 

A dzisiaj przychodzę do Was z rezenzją fajnego balsamu do ciała.


Balsam znajduje się w sporym opakowaniu i dla niektòrych to może być minus jego. Powiem tak jest bardzo wydajny i używam go już ponad 2 miesiące. Słodki ten kotek na opakowaniu prawda:)? To on mnie skłonił do zakupu jego:)


Jest to lekki balsam,  ale nawilża dobrze moje ciało. Nie wiele go trzeba używać , bo za dużo jak wezmiecie to gorzej go wsmarować w ciało. Ale jak się wyczuje , to jest ok:) I dlatego właśnie jest wydajny. 

Jak z jego zapachem ? Nie jest to czysty arbus i zapach ma specyficzny. Ale mi on nie przeszkadza . Zostaje na skórze troszkę , ale też jakoś długo.

Znacie ten balsam ? Co sądzicie o nim?

Pozdrawiam:)

Ps. Tak wracam z recenzjami na bloga:)

Komentarze

  1. Miałam naturalny balsam Venus i to był najgorszy balsam jaki miałam :D Także już mnie nie nabierze nawet na kotka i arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja pierwszy raz mam z tej firmy i mi przypasował:)

      Usuń
  2. Ciężko odtworzyć prawdziwy zapach arbuza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)