Co oddaję tym razem:)

 Hej:)

Postanowiłam nie trzymać kosmetyków ktòre mi się nie sprawdzają i oddawać je regularnie. Nie mam skrupółów przed tym . Inni będą z nich się cieszyć a ja będę mieć więcej miejsca na półce. 


Peeling do twarzy z Isana nie podpasował mi konsystencją. Z kolei krem do stóp Melli Care tak samo.

 
Nie potrzebuję tyle paletek i postanowiłam zoatawić te które będę napewno używać. Nable w końcu nie używałam i leżała tylko. A z MySecret to nowiutka była paletka , ale jakoś mam podobne kolory w innych paletkach.


I sporo kolorówki oddałam :) Kredki do ust nie używam i dlatego idzie dalej.  Tusz z AA tak samo , bo mam już swój ulubieniec.  Puder z Vollare jakoś mi nie podszedł. Po przemyśleniu też oddałam cień w płynie. Jednak preferuję je w innej postaci.  A i z Bielendy podkład po kilku godzinach był na twarzy , ale jak by go nie było. I to najbardziej na nosie i brodzie .

Te kosmetyki już oddałam :) 

Krótki post no ale nie mam ostatnio dużo kosmetykòw do oddania .

Ps  Nie mam na zdjęciu , ale jeszcze oddaję piankę do mycia ciała z Isany. Dla mnie to bubel i wolė jednak z Nivea. 

Co sądzicie o moi nie trzymaniu kosmetyków?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)