Chłodzący tonik pietruszkowy Ingrid:)

 Hej:)

Przychodzę do Was z fajnym postem dotyczącym toniku do twarzy. Na początku miałam do niego mieszane uczucia , ale zmieniły się one po paru użyciach. 

Co sądzę o nim  ? Tego dowiecie się niżej:)



Tonik znajduje się w małej i do tego poręcznej butelce. W sam raz do kosmetyczki na wyjazdy :) Opakowanie ma psikacz i to ułatwia używanie kosmetyku. Do tego mgiełka fajnie rozpryskuje się na twarzy. Szata graficzna jest prosta i zarazem nawiązuje tematem do kosmetyku:)


A jak z działaniem ? Tonik fajnie sprawdza się rano ale i wieczorem. Ja lubię go rano używać , bo fajnie orzeźwia mi twarz. Czy chłodzi ? Średnio jak dla mnie . Działanie ma w sumie jak inne produkty tego pokroju. 

Czy warto go wypròbować ? Moim zdaniem tak a i jest to produkt naturalny w 97 %. 

Co sądzicie i czy znacie ten tonik ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)