BeGlossy SummerTime sierpień 2021:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszym postem dotyczącym pudełka BeGlossy. Dla mnie to jedno z najlepszych  pudełek w tym roku:)

A co się znalazło w środku ?Tego dowiecie się niźej.


RITUALS THE RITUALS OF SAKURA Pianka pod prysznic w formie żelu 

Cena 39 zł / 200 ml


Ale mnie ucieszyła ta pianka do mycia ciała:) Chciałam wypróbować z Rituals ich znane pianki. I akurat znalazła się w pudełku i podobno to jeden z lepszych zapachòw. Użyłam jej wczoraj i jestem zachwycona:)

BIELENDA PROFESSIONAL VIT-C ACTIC  3% serum z aktywną witaminą C

Cena 43,99 zł / 15 ml


Fajnie że serum się pojawiło i to z witaminą C. Poczeka sobie na chłodniejsze dni :) Lubię markę Bielende i to dodatkowy dla mnie plus.

Wymiennie można było dostać 3% serum z peptydami


NIVEA MAGNESIUM DRY FRESH Antyperspirant w kulce

Cena 14,99 zł / 50 ml


Uwielbiam antyperspiranty z Nivea i ten z chęcią też użyję. Ale poczeka sobie troszkę , bo trochę ich mam.


LIRENE SUN BOOSTER Przyśpieszacz opalania

Cena 3,99 zł / 13 ml

 
No te pròbki to już chyba za rok zostaną użyte:) Raczej nie zapowiada bym miała leżeć na plaży i się opalać. 

BIELENDA FRESH JUICE Rozświetlający płyn miceralny

Cena 9,99 zł / 100 ml


  
Miałam płyn miceralny z tej serii i byłam zadowolona. Teraz mam miniaturke i w sam raz na wyjazd może być :) 

MBEAUTY Bąbelkowy płatek oczyszczający

Cena 7,99 zł / 5 ml

 
Ciekawy dla mnie gadżet i z chęcią go wypròbuję. Jest to jednorazòwka i w sumie dla mnie to plus. Dzięki temu mogę sprawdzić czy mi to przypasuje. 

BISPOL SUMMER MORNING Świeca zapachowa

Cena 8,49 zł / 130 g


Uwiebiam świeczki i zbieram je od kilku lat:) Więc ucieszyła mnie ona bardzo w pudełku. Dla mnie pachnie trochę mydlano.

Jak Wam się podoba najnowsze pudełko ? Dla mnie super , bo wszystko jest do zużycia.

Podrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)