365 dni:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z denkiem:) Nie ma tego dużo , ale każda ilość zużytych kosmetykòw mnie cieszy.

A co tym razem zużyłam ? Tego dowiecie się niżej.


 
Kremy z Bielendy i Soraya przypadły mi do gustu. Obydwa nawilżały moją twarz i nie zapychały jej. Dodatkowo ten z Bielendy miał fajną konsystencje .


A to jak wiecie mòj ulubieniec:) Nie muszę o nim specjalnie pisać , bo wiecie że ten żel uwielbiam. 


Następny kosmetyk ktòry mi się sprawdził. Szampon z Garniera Fructis dobrze mył moje włosy i nie przetłuszczał mi ich. A czy zmacniał ?No raczej żaden szampon tego nie zrobi.

 
A ten gagatek był bardzo wydajny. Używałam go prawie 1.5 mc . Żel do mycia ciała z Victoria' s Secret miał cudowny zapach i dla samego zapachu warto go kupić. Ale oczywiście na przecenie:) Mył tak jak inne żele i tu w tym aspekcie nie wyróźniał się oczywiście niczym.

 
Te mydła kupuję w sklepie obok mnie i lubię je. Zawsze u mnie one goszczą. A i zapachy mają ładne :)


 Miniaturka kremu do rąk z Douglasa mnie nie zachwyciła. Zapach miał dla mnie średni i działanie tak samo.

 
Błyszczyk z PierreRene lubiłam i z chęcią go używałam . Krył i miał kolor jaki lubię.


Płatki z Isany nie przebiją tych z Biedronki. Ale też nie były złe.


A tu maseczki z Bielendy ktòre moja cera polubiła.  Do tego użyłam 2 pròbki na wyjeździe. Krem na dzień z Canabo fajny był a serum z Ingrid średnie. 


A na koniec pròbka kremu ktòry mi nie przypasował . Ale opròcz tego kremu , to tej firmy peelingi są fajne. 

I to tyle. Widzicie małe denko jak na 2 mc , ale mnie i tak cieszy ono. Większośç kosmetykòw lubiłam. A i następne pomału denko się szykuje w paru kosmetykach:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Mam od dawna krem soraya w planach. Miałam kupić właśnie nawilżający, ale ponoć kojący jest jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten borówkowy kremik od Bielendy wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego kosmetyku z Twojego denka ;) całkiem spore masz zużycie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)