Woda kokosowa HelloBody:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z fajnym letnim kosmetykiem . Używam go kiedy najdzie mnie ochota. A o jaki kosmetyk chodzi ?Tego dowiecie się na dole.


Kosmetyk z HelloBody jest zamknięty w białej , poręcznej butelce. Ma do tego spray , ktòry dobrze psika i nie zacina się.  Butelka jest plastikowa i minimalistyczne informacje są na niej. Lubię opakowania tej firmy :) A i nie jest ona tania ,za to często była prezentowana na internecie. Wylewała się wręcz z youtuba . Ale teraz ucichło już to :) 


A jak z działaniem ? Woda ma skòrę naszą nawilżyć i ukoić w upały. Moim zdaniem u mnie to robi i jestem zadowolona z niej . Jak psiknę się nią , to czuję że moja skòra wręcz pije tą wodę. Zabieram ją zawsze jak jadę nad jezioro. A i zapach ma obłędny. Jak ktoś lubi kokosa i wode kokosową to będzie zadowolony. A jak jak wiecie uwielbiam :) I przed chwilą psikałam się nią :)

Znacie ten kosmetyk ? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)