Moje mini zakupy:)

 Hej:)

Nie kupuję już dużo kosmetykòw i jestem z tego zadowolona. Jedynie chcę kupić błyszczyk w tym mc , bo podobno ma nie być go już. A tak to nic nie potrzebuję. Używam to co mam i kupuję to co wiem że użyję. Wszystkie zakupy są w Rosska.


Jak wiecie kupiłam szampon , bo poprzedni mi się skończył. I zastanawiałam się przy półkach w Rossku który wziąć. I trafił na ten i nie żałuję:)


Mam w domu krem do stóp , ale nie jestem z niego zadowolona. Za to tańszy kupiłam i naprawdę sprawdza się. Pamiętajcie drogie nie znaczy lepsze. Z kolei z tej samej firmy peeling do stóp  nie próbowałam jeszcze i pewnie dopiero w domu użyję go. 


Mam dwa kremy  do rąk , bo jeden dostałam w tamtym mc . Pokażę Wam zestaw jak wrócę do domu:) Ten z Rosska krem Flos-lek plus ma u mnie za kokosowy zapach. Bo działanie dla mnie ma średnie , a ja mam wymagającę dłonie. Używam go na noc. 

Krem pod oczy Tołpy polubiłam i z chęcią go używam. Zapach ma lekki i nie czuć za bardzo owoców w nim. Ale działanie wynagradza to.



A te zakupy zrobiłam na wakacjach i nadal na nich jestem :) Akurat jest większa miejscowość obok wioski gdzie jestem i tam jest Rossek. 

Kupiłam szminke w płynie od Wibo×Stysio. Byłam ciekawa jej i czeka na wypróbowanie:) Zaciekawił mnie żel pod prysznic Perfecty . Kokos na opakowaniu i wiadomo że muszę mieć taki kosmetyk:) To jest skoncentrowany żel i ma starczać na dłużej. Dla mnie to super opcja. Mam nadzieję że zapach będzie fajny. I wpadły mi też z Bielendy maseczki do twarzy. Nie mam już żadnych i te z chęcią po powrocie użyję.

Właśnie jak piszę ten post , to pada deszcz.

I to tyle z moich zakupów. Tym razem przemyślane są i będę wszystko używać.

Co sądzicie o produktach ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Znam tylko maseczki saszetki :) Kusisz kremem Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym pod oczy :)? Może być , ale nie mam opinii o nim jeszcze wyrobionej.

      Usuń
  2. Rossmannowe kosmetyki do stóp są całkiem fajne. A ciekawa jestem tej pomadki z Wibo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)