Co zabrałam ze sobą na wakacje z koloròwki.

 Hej:)

Mało kiedy maluję się , ale wziełam koloròwke ze sobą pierwszy raz. Było kilka dni chłodniejszych i wtedy przydała się. W te dni zwiedzałam , a dziś odpoczywam :) Ale spacerek po okolicy będzie to pewne.

A co zabrałam ze sobą?Tego dowiecie się niżej.


Wziełam paletkę która nie zajmuje dużo miejsca i zmieściła mi się w kosmetyczce. Do tebo Wibo×Stysio ma fajne kolory i można pobawić się makijażem. Można użyć stonowanych koloròw jak i tych kolorowych. Każdy znajdzie w niej coś , co mu przypasuje. Dla mnie ta paletka to odkrycie roku.


W kosmetyczce znalazły się też ważne kosmetyki do makijażu. Jest to baza do powiek z Catrice . Sprawdza mi się fajnie i mam już ją na wykończeniu. Z kolei korektor z Lovely to mój ulubieniec i jego też nie mogło tu zabraknąć. Tež mam go na wykończeniu. Używam go pod oczy i na cały nos . I mam też coś do poprawiania brwi
 Fajnie się sprawdza to z Catrice i podkreśla je
 Daje trochę kolor , ale nie jest on przerysowany.  A na koniec mój ulubiony tusz z Maybelline. Chyba znalazłam już swój ulubieniec i nie chcę innych narazie testować. 


Dwa rozświetlacze wziełam też ze sobą. Z Eveline daję na ramiona a z Wibo×Stysio na twarz. Oby dwa lubię i fajnie się sprawdzają. 


Miałam jeszcze jeden błyszczyk ale chyba się pójdzie do kosza. Zostałam więc  z błyszczykiem z GR . Ma dobre krycie i to taki lakier do ust. A i mam Carmex i on sprawdza mi się pod maseczkė. Do tego pomaga mi jak mam opryszczke. Ogòlnie to fajny produkt na wakacje ale i na zimę.

Widzicie nie mam żadnych podkładów , ròzy i brązerów. Nie potrzebuję ich na wakacje i mało kiedy je używam. To co widzicie , to kosmetyki które używam zazwyczah do makijażu.

I to tyle:)

Co sądzicie o mojej minimalistycznej kosmetyczce na wakacjach ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)