Ile mam pielęgnacji:)

 Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem , ile mam pięlegnacji. Pokażę co używam i co czeka w kolejce. Jestem zadowolona z siebie , bo denkuję i mam mniej kosmetyków:) Wyrosłam z chomikowania ich.


Pamiętacie jak miałam żeli nawet 20 :)? Teraz mam 5 i ta ilość mi wystarczy do lipca napewno. Używać będę dziś 1 raz żel z FA i ten czarny używam do mycia pędźli. 


Mam 2 kremy pełnowymiarowe i 2 mniejsze kremiki. W sumie jeden to próbka i czeka na swoją kolej. Tych 3 na górze używam. Jeden jest na noc a 2 na dzień . Tyle mi wystarczy i więcej nie zamierzam mieć. No chyba ze w BeGlossy coś się trafi:)


Wczoraj wykończyłam żel ktòry używałam wieczorem. I Isana wchodzi dziś za niego. Mam dwa i tyle mi w sam raz starcza. Więcej nie potrzebuję mieć żeli do mycia twarzy.


Toniki mam 2 i taka ilość jest wystarczająca dla mnie. Te maleństwo czeka , bo pojedzie ze mną na wakacje. Teraz używam tego z Bielendy.


Wszystkie te kosmetyki używam i mam je po 1 sztuce. Tyle mi wystarczy , bo i tak 2 schodzą wolniej. Wczoraj kupiłam krem z AA. Więc od razu Wam go pokazuję , bo dziś już go rano używałam.


Mam 2 balsamy a w sumie 1 plus jedna pròbka. Używam ich , więc pròbka zaraz pójdzie do denka. Dla mnie to idealna ilość i nie zamierzam mieć więcej.


Płyn miceralny mam 1 i to dużą butle. Taka ilość dla mnie jest najlepsza , bo i tak wolniej używam takie produkty.


Mam 1 wodę do twarzy i jak się skończy to pewnie więcej nie kupię taki kosmetyk. Dla mnie jest zbędny , chociaż ta woda cudownie pachnie dla mnie kokosem:) I z chęcia wezmę ją na wyjazdy latem.



Nie uwieżycie ale mam jeden krem do rąk i udało mi się wykończyć zapasy które miałam. Mam też jeden żel do rąk , a one mi wysuszają bardzo dłonie. I niewiem czy i tego nie oddam.


Jeden płyn do higieny intymnej wystarcza mi , bo te duże butle starczają mi na długo.


Jak na mnie to za dużo mam kosmetykòw do włosów. Ale używam , by zmniejszyć ilość. Na gòrze są teraz w użyciu. Szampon mam jeden i ta ilość mi wystarcza.


Krem do stóp staram się zawsze mieć 1 i mam właśnie taką ilość. Wykończę ten , to kupię następny.


Pròbek mam tylko 3 sztuki a maseczek w sumie też  3. Jedna zawieruszyła się i kupiłam ją wczoraj. Zobaczycie w denku ją:) Denkuję pròbki i ładnie zmniejszyłam ich ilość. Maseczek jak na mnie też mam malutko.



Do opalania kosmetyki mam 5 i to już ilość spora. Na górze są z tamtego roku a na dole jak wiecie z tego. 

Jestem zadowolona że większą ilość kosmetykòw używam na bierząco. W zapasach nie mam ich dużo. 

Co sądzicie o tej ilości ? 

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)