Ile mam koloròwki:)

 Hej :)

Dzisiaj wolne to przychodzę z tej okazji z nowym postem:) Tym razem pokażę Wam ile mam koloròwki.


Pisałam Wam jakiś czas temu , że zostawiłam sobie 4 paletki. Tyle mi wystarczy i więcej nie zamierzam mieć. No chyba że jakaś się skończy , to wtedy będę mogła sobie kupić inną.


Miałam 2 tusze a mam  3 :) Kupiłam ostatnio tusz z Maybelline , bo bardzo go polubiłam. A te dwa też będę używać. Dla mnie to za dużo tuszy i jeden by mi starczył.


Mam jeden korektor , tak samo tusz do brwi czy jak to się nazywa . A i jedną mam kredke do robienia kresek  , ale ją będę używać jako baze pod cienie. Taka ilość mnie zadowala.


Mam jeden krem BB oraz jeden puder sypki. Mało używam takich produktów , więc to najlepsza ilość dla mnie. Puder NAM w sobotę pierwszy raz użyję:)A mam jeszcze 2w1 czyli primer i podkład. Ale widzieliście już go na blogu.



Mam dwie bazy , ale używam teraz tylko tej z Catrice. Taka ilość mnie zadawala , a z Catrice i tak mam na wykończeniu. Wibo× Stysio użyję też w sobotę i zobaczę jak współpracuje z cieniami.



Zostawiłam sobie moje 4 ulubione rozświetlacze . Każdy z nich używam i żaden nie stoi nie używany. Soda jedynie będzie do ciała i to 5 rozświetlacz. Ale jeszcze będę go testować i może też stanie się moim ulubieńcem.


Mam dwa róźe i z Alterra mi się rozwalił. I najlepsze nie wiem jak to się stało . Ale go nie wyrzucam , bo go lubię. Za to brązer mam jeden i ten sam. Nic się nie zmieniło u mnie , jeśli chodzi o te produkty. Ta ilość jest najlepsza dla mnie.



Mam też pojedyńcze cienie i używam tych dwóch w każdym makijażu. Daję je pod łuk brwiowy. A ten z Soda czeka bardziej na jesień i ma ładny kolor. Na powiekach wygląda ciekawe. Więcej nie zamierzam mieć produktów.


Ta kategoria jeszcze pół roku była duża , a teraz jest mała. Używam to co mam i nic do końca roku nie kupię. No chyba że wykończę wszystkie błyszczyki:) Część kosmetyków oddałam z tej kategorii , a drugą część użyłam i używam. Mam 3 błyszczyki , 2 szminki ale jednej nie używam i zostawiłam na pamiątke. A i jest też Carmex a i mam jeszcze peeling do ust z Nivea. Na zdjęciu go nie ma. Dla mnie to wystarczająca ilość .


Z kategorii pachnideł mam mój ulubiony antyperspirant z Nivea. I tu zawsze staram się mieć jeden , bo one nie schodzą tak szybko. A z pachnideł mam mgiełke z Sinsay. Czekam na jeszcze jedną z innej firmy. Ale jak widać z przesyłką tamtym się nie śpieszy i nie wiem kiedy dostanę.

Co sądzicie o ilości mojej koloròwki?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)