BeGlossy Kolory lata czerwiec 2021:)

 Hej:)

W piątek przyszło do mnie nowe pudełko BeGlossy.  Piszę post dopiero , bo nie każdy jeszcze dostał swe pudełko. I nie chciałam psuć niespodzianki. Te pudełko ma skrajne emocje i nie nie wiele osòb było zadowolonych z niego. Ja z kolei zawsze znajdę coś ciekawego i tym razem też tak jest:)

MYLAQ Lakie klasyczny lub hybrydowy 

Cena lakieru klasycznego 12,99 zł / 5 ml


Wybrałam lakier klasyczny , bo nie używam hybryd. I nie maluję też paznokcji :) Ale pomimo tego pomalowałam tym lakierem i kolor ma taki mleczny z domieszką chyba niebieskiego. Wystarczy jedna warstwa i lakier dobrze kryje. Też zauważyłam że troszkę utrzymuje się na paznokciach. Ale i tak oddałam go dalej.

INGRID COSMETICS Mleczko & serum do twarzy z makiem lub z rumiankiem

Cena 37,99 zł / 30 ml


Fajnie że znalazło się serum w pudełku. Używam takie kosmetyki i ten pójdzie jutro rano w ruch:) Mam wersję z makiem i jestem ciekawa jej. 


REFECTOCIL LASH & BROW BOOSTER Serum na porost brwi i rzęs 2w1

Cena 199, 90 zł / 6 ml


Ten produkt dostały tylko osoby co mają VIP. Nie używam nic na porost rzęs i brwi. Więc oddałam ten drogi kosmetyk. Ale ma ładne opakowanie i ciekawy aplikator jak w błyszczykach:)

PIERRE RENE PROFESSIONAL PURE PIGMENT Sypki cień do powiek

Cena 19,99 zł / 1 szt. 


Pewnie bym się ucieszyła bardziej z tego cienia , ale niestety tak nie jest. Znaczy fajny to kosmetyk , ale ja nie lubię koloru niebieskiego. I taki kolor nie pasuje mi do koloru moich oczów. Więc dalej powędruje ten kosmetyk.

BIELENDA CLOUD MASK Bąbelkująca maseczka do twarzy

Cena 6,99 zł / 1 szt.


Uwielbiam maseczki i te z chęcią użyję. W sumie już w ruch poszła bananowa :) Znam te maseczki i używałam już z tej serii.

HASK ARGAN OIL Szampon i odżywka do włosów

Cena 34,99 zł / 355 ml


Użyłam już tych pròbek i byłam bardzo zadowolona. Szampon i odżywka z moimi włosami zrobiły coś wspaniałego. Dawno nie miałam tak miekkich w dotyku włosòw. Do tego dłużej świeżość trzymały. Muszę kupić pełnowymiarowe opakowania.

VOLLARE COSMETICS Puder sypki z glinką zieloną

Cena 22,99 zł/ 6 g



Puder wypròbuję jesienią i czytałam że jest przeznaczony do mojej cery. Jestem ciekawa jego , bo nadal nie znalazłam ideału w tej kategorii.


I to w sumie tyle.

Co uważacie i najnowszym pudełku? Ktòre produkty Was zaciekawiły?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nic mnie tutaj nie zaciekawiło. Pewnie byłabym rozczarowana, gdybym dostała takie pudełko. Ale wiadomo, że każdy potrzebuje czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi pasują te pudełka:)Ale każdy lubi co innego.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)