Maseczka do Twarzy Tołpa dermo face:)

 Hej:)

Piszę mało tu ostatnio , bo mam też mniej czasu. Ale spokojnie nie porzuciłam bloga i posty będą się pojawiać.

Dzisiaj przychodzę do Was z recencją maseczki, którą moja twarz polubiła.


Maseczka znajduje się w małym opakowaniu i łatwo jest ją wydobyć do końca. Szata graficzna jest fajna dla oka i przyciągneła mnie do półki w sklepie:)


 Produkt głównie nadaje się że do mieszanej i tłustej cery. I moim zdaniem na mieszanej świetnie się sprawdza. Ładnie mi oczyszcza twarz i z chęcią ją używam. Nie ściąga mi jej ani nie przesusza. Pomimo że to glinka, to dość łatwo się zmywa.  Jest to maska enzymatyczna. 

Produkty z teh serii są znane , a najbardziej chyba peeling. Jego też chcę wypróbować. A do tej maseczki wrócę jeszcze .

Znacie ten kosmetyk ? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)