Balsam do ciała Nivea:)

 Hej :)

Przychodzę do Was z nowym postem o produkcie który męczę. 



 Czemu napisałam że go męczę? A to dlatego , źe długo używam i jest bardzo wydajny. A ja bym chciała już inne balsamy moje używać :) 

Balsam Nivea znajduję się w inowacyjnym opakowaniu. Po zużyciu go możecie go zwinąć i mniej w koszu miejsca zajmie :) Łatwo jest wydobyć z niego produkt a forma opakowania to ułatwia. Szata graficzna jak na Nivea przystało jest minimalistyczna. A uważać należy bo butelka spada , jak mniej jest w opakowaniu produktu. 


A jak z działaniem ? A dobrze , bo nawilża i czuję że skóra rano jest nawilżona. Nie należy przesadzać z nim , bo lubi ciężej wsmarowywać się w skóre. A wiecie jaki później jest z tym problem :) 


Znacie ten kosmetyk ? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nie miałam okazji przetestować, ale ciekawa propozycja :) Pozdrawiam!

    https://freck-lens.blogspot.com/2021/04/reality.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę na twego bloga z miłą chęcią:) No jest ciekawy , ale też monotonny.

      Usuń
  2. Kiedyś, dawno temu używałam balsamów tej marki jednak z Nivea pożegnałam się kilka lat temu i nie planuję powrotu do ich kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja lubię ich kosmetyki i używam z chęcią:)Ale wiadomo każdy lubi co innego.

      Usuń
  3. Nie miałam tego produktu, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)