Moja rutyna kosmetyczna poranna i wieczorna:)

 Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem , który sama lubię czytać i oglądać u innych. 

Moja rutyna jest podobna rano i wieczorem. I chodzi tu o kosmetyki:)


Jedyny produkt który mi został do mycia twarzy. Używam żel z Isany rano i wieczorem. 



Następny krok po żelu to tonik. Mam drugą butelkę toniku różanego z Evree. Szkoda że go nigdzie już nie dostanę tzw. w sklepie stacjonarnym. Jego również używam rano i wieczorem.


 Mleczko Fluu używałam rano i wieczorem. Ale teraz tylko rano go kładę na buzię. Jest to takie coś jak serum . 


Krem z Bielendy skończył mi się parę dno po zrobieniu zdjęcia. Teraz używam pròbki plus maleństwo z Bielendy. Zamiast kremu wieczorem mam serum z Nacomi. Tak muszę kupić dwa kremy pod koniec miesiąca:) 

Z kolei krem pod oczy z Vianek to mój najnowszy zakup. Używam go rano i wieczorem.
 


Balsam do ciała z Nivea zawsze wieczorem idzie w ruch. Rano też się zdarza :) 

Krem do stóp z Herbal Care tylko wieczorem jest używany. 


 Jeśli mam makijaż to też płyn miceralny idzie w ruch. Ale to już taki dodatkowy kosmetyk dla mnie.

W sumie widzicie nie używam dużo kosmetykòw do twarzy. Tyle mi starczy i moja twarz też jest zadowolona z tego :)

Co sądzicie o moje rutynie ? Znacie któreś kosmetyki ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Fakt całkiem mało tego :) Tonik evree lubiłam, płyn to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo stawiam na minimalizm teraz w tej kwestii:)

      Usuń
  2. Toniku Evree już raczej nigdzie nie kupisz, bo marka została zamknięta jakiś czas temu. Też go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Dostałam rok temu przez interner parę produktów ich .

      Usuń
  3. Miałam krem z Vianka, ma delikatne działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko płyn micelarny Bielendy. Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)