Krem do twarzy Smoothie Cream z Bielendy:)

 Hej :)

Przyznam Wam się że to mój pierwszy krem do twarzy z tej firmy. Uwielbiam ich produkty i zawsze mam coś od nich.

Dzisiaj napiszę Wam o kosmetyku , który skradł moje serce:)



Krem znajduje się w niewielkim opakowaniu. Wygodnie się go używa . Grafika przywodzi na myśl ciepłe dni :) I mnie właśnie to urzekło plus zapach. Jest to prebiotyczny krem nawilżający i w sam raz mojej cerze mieszanej przypasował.


 A jak z działaniem ? Mogę powiedzieć że nawilżał. Używałam go rano i wieczorem. Nie uczulał ani nie ściągał skóry. Jest to krem z tych lekkich . Konsystencja dla mnie to taki jogurt owocowy o ładnym zapachu:) Pachnie dla mnie truskawkowo z domieszką arbuza. Ale tego drugiego mniej czuć. 

W sam raz na lato będzię dobry. Ja go używałam zimą , ale też tu zdał test. Wrócę do niego z chęcią:)

Znacie ten produkt ? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Podoba mi się opakowanie, ale ostatnio mam za dużo kremów do rąk więc nie planuję zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii maski i były dość średnie, że nie miałam ochoty na więcej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu do twarzy, ale bardzo chętnie bym poznała, bo lubię owocowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upolowałam z tej serii krem multifunkcyjny w wersji bananowej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)