Co nowego u mnie:)

 Hej:)

Ostatnio niby mam więcej czasu wolnego , ale jednak jakoś nie miałam sił na bloga. Ale trzeba kiedyś wrócić tu:) 

Pokażę Wam co kupiłam miesiąc temu. Jeszcze nowe paczki do mnie idą , w tym i ponad 60 książek:) Na Allegro super oferta była i to niespodzianka dla mnie. 



Dwa dni temu pierwszy z żeli Isana poszedl do denka. Kokos nadal czeka w kolejce:) Uwielbiam te żele , ale to wiecie przecież.


Używam od 3 tyg krem pod oczy z Vianka. Kest lekki bardzo , ale mi to nie przeszkadza:) 

Z kolei krem do twarzy Soraya oddałam mamie. Nie zauważyłam kupując go , że nie jest dla mnie.


Maseczkę z Lidla użyłam akurat dziś:) Miała fajny czekoladowy zapach.


Inna sceneria zdjęcia , bo robiłam je gdy było zimniej na dworku. Szampon używam już z 3 tyg i jestem zadowolona z niego. 


 W tym tyg dostałam próbki z firmy Scondinavia. Jestem bardzo ich ciekawa :) A zapachy są lekkie , ale za to ładne:)

I to tyle:)

Co sądzicie o moich mini zakupach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)