Nowe miejsce na moje błyszczyki i szminki:)

 Hej:)

Dawno mnie nie tu nie było , ale mam od 3 tyg mało czasu na cokolwiek. Ale spokojnie będę dawała wpisy co jakiś czas :) Niestety będzie tak do końca marca i musicie uzbroić się w cierpliwość. 

W dzisiejszym poście pokażę Wam gdzie teraz mieszkają moje mazidła do ust:)



 Pułeczkę zakupiłam w Biedronce na przecenie w 2020.  Kosztowała nie całe 20 zł . Nie wiedziałam gdzie ją ustawić i co ma być w niej. Aż zaświtało mi w głowie że  , dam tam moje smarowidła do ust:)

  


W pierwszej szufladce mam moje pomadki do ust. Tak nie używam ich za bardzo , ale trochę mam. Zastanawiam się czy Stila nie oddać , bo jej nie używam. Anastasia z kolei jest tylko jako moja pamiątka. Używałam jej parę razy tylko. A cztery inne zamierzam używać:)

  

Moja ulubiona kategoria :) Błyszczyki uwielbiam i najczęściej je używam. Dwa pierwsze co widzicie z Avonu i Eveline chyba oddam. Jakoś powiększających usta mam za dużo i się średnio sprawdzają. A reszte będę używać i też używałam. A mam nowy błyszczyk,
ale jego zobaczycie w innym poście.


 Moje balsamy do ust i peeling z Nivea. A mam jeszcze Carmex , ale trzymam go w torebce:)


I to tyle w sumie:)

Co sądzicie o szafce:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)