23 grudzień 2020:)

 Hej:)

No i mamy wreszcie 23 grudzień i ja już odliczam godziny do Wigilii:) U mnie zawsze jest wieczorem i wtedy jeszcze prawie pół dnia mamy na ostatnie poprawki.


  
Dzisiaj było mydełko o kształcie choinki:) Będę używać te myďełko do mycia rąk. Więc się nie zmarnuje:)


Piłka nie kojarzy mi się ze Świętami. Ale dla fana piłki nożnej ,  może być to fajny gadżet:)

  
I mamy tu czekoladke misia :)


 I dzisiaj były 2 czekoladki;)



 Takie też ciś z Milki można było dostać w Biedronce. Nie wiem czy jeszcze jest , ale też fajny patent do dołożenia do prezentu:)

Jestem ciekawa co jutro będzie , bo zawsze wtedy zazwyczaj są najlepsze okienka:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Uwielbiam otwierać kalendarze adwentowe :D W tym roku zdecydowałam się na domek z Kinder i klasyczny kalendarz Milki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)