2 grudzień:)

 Hej :)

Dzisiaj drugi dzień otwierania kalendarzy i jestem zadowolona z zawartości. Jednego kalendarza nie pokażę , bo zjedzono mi szybko zawartość 2 okienka. Nie zdarzyłam nawet zdjecia zrobić:)



W herbacianym kalendarzu pod nr 2 miałam herbatę zieloną o smaku ananasa. Lubię zieloną herbatę i ananasa:) To może połączenie będzie fajne.



W kalendarzu Balea pod nr 1 był płyn do kąpieli o zapachu kakao i ciasteczek. Zapach taki słodkawy i otulający.  Cudowny po prostu:) 



W Lindt pod nr 2 była czekoladka:) Pychotka normalnie i uwielbiam je.



A pod 2 w kalendarzu z gumkami była sobie gumka o kształcie loda. To przypomina lato mi:)


No i na dzisiaj tyle:) Co się Wam spodobało?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)