Krem pod oczy Less In More:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, do którego zabieram się od kilku dni. Jakoś ciężko mi go napisać i nie wiem co napisać:)Ale cóż nie będę narzekać i zabiorę się go do napisania... Do tego nowy blogspot mi przeszkadza w tym.






Kremik znajduję się w małym szklanym słoiczku.  Dobrze mi się go używa ,  ale szybko znika . A to coś nowego dla tych produktów.  Kremy pod oczy potrafią kilka mc się nie kończyć. 

 



Jest to produkt naturalny oraz wegański.  Jest też nie testowany na zwierzętach . A to dla niektórych ważna sprawa. 




Krem jest dość lekko i dobrze nawilża okolice pod oczami. Jedynie minusik ma ,  że cienie pod oczami nie znikają tak. Ale cóż zrobić od tego mam korektor :) Krem ma zapach werbeny i pierwszy raz mam do czynie z tym zapachem. Jest to taki trochę cytrusowy ? A i też jest z kawą. A ona pobudza przecież. 


Pomimo tego że nie pomaga ,  przy likwidacji cieni pod oczami  to go polubiłam .

Co sądzicie o tym kremie?

Pozdrawiam:)





Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt, dla mnie wazne jest to, że jest naturalny i wegański :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i takie kosmetyki to ja rozumiem:) Można i spróbować pomocy medycyny estetycznej:) Firma https://evospa.pl/jaki-zabieg-na-opadajace-powieki-wybrac świetnie się tu sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)