Duet z Tołpy:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z fajnym duetem kosmetyków do pielęgnacji twarzy :) Miałam obydwa w pudełkach BeGlossy.



Krem do twarzy znajduje się w tubce i dość dobrze wydobywa się produkt. Sama tubka nie duża i można ją zmieścić w każdej kosmetyczce wyjazdowej:)


Kremik jest lekki i dobrze nawilża skórę twarzy. Do tego nie zapycha a to duży plus dla mojej skóry mieszanej.  Jedynie jak więcej go nałożycie , to musicie dłużej wsmarować go w skórę.  A i naprawdę chronił moją skórę przed słońcem:) Więc ta 30 to dobry patent:) Oczywiście używam go bs dzień i jest bardzo wydajny.

A drugi produkt też jest ciekawy:)


Serum znajduję się w buteleczce z atomizerem. Właśnie lubię najbardziej takie rozwiązania w takich produktach:) Tylko teraz zacieła mi się coś a tak dobrze było.


Używam go zamiast kremu wieczorem i służył mi całe lato. I nadal używam go :) Jest bardzo lekki i wodnisty.  Bardzo dobrze nawilża mi cerę i mam ją później taką gładką. 

Pamiętajcie żaden produkt nie zlikwiduje Wam zmarszczek.

Znacie te produkty ?Co sądzicie o nich ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)