BeGlossy FunnySunny lipiec 2020:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was trochę z opóźnionym postem. Nie było mnie w domu 2 tyg i zrobiłam sobie odpoczynek od bloga. Myślę że pomału będą wpisy się pojawiać.  A pudełko leżało i czekało na mnie w moim mieście:)

Czy jestem zadowolona z niego ?Tego dowiecie się niżej.

RED BLOCKER Aktywny kompres w masce  Cena 29.14 zł / 50ml


 Maseczka w tubce która zawiera czerwoną glinkę. Oddałam ją dalej, bo nie jest do mojej cery. A osobie ktorej dałam przyda się bardziej:)

AA WINGS OF COLOR  Holograficzny rozświetlacz do twarzy i ciała   Cena 39.99 zł / 3x5,5 g


Użyłam ten rozświetlacz na obojczyki i u mnie daje lekki efekt rozświetlonej skóry. Myślę że polubię ten produkt i z chęcią będę go teraz latem używać. Nie wiem tylko czy takie kolory sprawdzą mi się na twarzy.

N.A.E. Dezodorant roll-on Freschezza  Cena 21 zł / 50ml


Dezodorant w kulce który pachnie ziołowo i nie każdemu zapach przypadnie do gustu. Boję się próbować nowych dezodorantów , bo miałam na 2 uczulenie mocne. A mam już ulubieńca który mnie nie uczula i jest nim Nivea.  Ale ten wypróbuję myślę na zimą.

NIVEA Żel pod prysznic Fresh Blends  Cena 15.99 zł / 300 ml


Żel znam i polubiłam go po pierwszym użyciu. Co lepsze w pudełko znalazłam ten sam zapach, który wykończyłam pod koniec tamtego tygodnia.

MBEAUTY COSMETICS Nawilżająca maseczka hydrożelowa na usta Gold Hydrogel
Cena 12.99 zł / 2,5 g


Nie używałam nigdy maseczek na usta i z chęcią ją wypróbuję. Formułe ma hydrożelową , to tym bardziej zachęca do użycia jej. Jestem ciekawa efektów po :)

INFINITY Panda Mask łagodząca maseczka na tkaninie  Cena 11.99 zł / 1 szt.


Maseczka dostały klientki VIP i można ją dostać w Drogerii Natura. Lubię maseczki więc ta też pójdzie w ruch. Szkoda jedynie że nie jest w innej formie , bo za tymi w płacie nie przepadam.

SILAN Koncentrat do płukania tkanin Fresh Sky  Cena 8.99 zł / 900 ml


A to dodatkowo prezent w postaci saszetki.  Przyda się bo trochę prania mam w tym tygodniu:)

I to tyle. Co sądzicie o nowym pudełku? Mi przypadło do gustu i prawie wszystko sobie zostawiam.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zawsze myślałam, że w tych pudełkach są dużo lepsze kosmetyki, takie które kupuje się rzadko i fajnie je przetestować przed wydaniem pieniędzy. W sumie to nie zawiera niczego szczególnego, ale najważniejsze, że ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia co do zawartości tego pudełka, niby nie jest złe, ale jednak było wiele lepszych, jak dla mnie, pudełek. W oko najbardziej wpadła mi ta paletka rozświetlaczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)